27 Δεκ 2008

Τ'ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ COSMOS -ΜΟΥΡΤΖΗΣ ΜΙΜΗΣ




Τ’ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ COSMOS 

ΜΟΥΡΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ (ΜΙΜΗΣ) !

ΣΚΟΡΕΡ 14ων ΓΚΟΛ….ΠΑΙΔΙ 24ων ΚΑΡΑΤΙΩΝ!! 

Αν του ζητήσετε να σας κάνει ποδαρικό και μπει με τ’ αριστερό , τότε όλα θα πάνε καλά….γιατί αυτό είναι το μαγικό του πόδι !

Χαρακτηριστική φιγούρα εδώ και 4 χρόνια του Cosmos Club.

Ο μικρός με τα γυαλιά που μοιάζει να χορεύει σε πράσινο τάπητα.

Πρώτος σκόρερ φέτος της Ακαδημίας στο τουρνουά Κ.Μπουρλής με 14 γκολ και ισχυρός υποψήφιος για πρώτος σκόρερ όλου του τουρνουά.

Ένας μικρός παθιασμένος , φωνακλάς (με την καλή έννοια) , απαιτητικός από τον εαυτό του και γεμάτος ταλέντο.

Πάνω απ’ όλα όμως ένα καλό παιδί , ένα δικό μας παιδί!

Γεννημένος τον Γενάρη του 1998 , παίζει μπάλα από 6 χρονών.

Με μεγάλη προθυμία και πολύ μεγαλύτερη συνέπεια δέχτηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις μας . Και απάντησε λιτά και απλά , σαν παιδί !  

- Μίμη που θα πάει φέτος ? Η ομάδα είναι πρώτη και αήττητη και εσύ πρώτος σκόρερ….

Η ομάδα μας είναι αήττητη και εγώ πιστεύω ότι θα κρατηθεί αήττητη μέχρι το τέλος. Γιατί έχουμε πολύ καλή ομάδα φέτος.

Όσο για μένα θα συνεχίσω να βάζω γκολ για την ομάδα μου.

- Επειδή προσωπικά , όπως και πολλοί άλλοι , δεν έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα , πως νιώθεις αλήθεια τη στιγμή που σπρώχνεις την μπάλα στα δίχτυα?

Νιώθω σαν να πετάω μαζί με όλη την ομάδα ψηλά …άλλο πράγμα!

- Είσαι στην Ε΄δημοτικού. Πόσο σε δυσκολεύουν οι υποχρεώσεις που έχεις ? ( σχολείο , ξένες γλώσσες , ποδόσφαιρο)

Με το σχολείο και το ποδόσφαιρο είναι εύκολο για μένα ,τα καταφέρνω μια χαρά. Τα αγγλικά όμως είναι .. σκέτη τρέλλα!!

- Τι άλλο σ’ αρέσει να κάνεις όταν έχεις ελεύθερο χρόνο ?

Μ’ αρέσει να κάνω σκέιτ και να παίζω κιθάρα..

- Κι’ όταν μεγαλώσεις ποδοσφαιριστής η κάτι άλλο?

Όταν μεγαλώσω θα δούμε. Προς το παρόν θέλω να γίνω ποδοσφαιριστής.

-Έρχεται μια καινούργια χρονιά. Τι θα ήθελες για σένα το 2009 και τι εύχεσαι στους άλλους ?

Για μένα θέλω μπάλα και μπάλα και μπάλα. Και να βάζω πολλά γκολ.

Για όλους τους άλλους θέλω ότι καλύτερο! Καλή χρονιά για όλους! 

Είμαι σίγουρος ότι ο Μίμης είχε κι’ άλλα να πει. Απλά εμένα μου τελείωσαν οι ερωτήσεις. Πιστεύω πως εκφράζω όλους (παιδιά , γονείς , προπονητές και διοίκηση του club) ευχόμενος με τη σειρά μου.

Μίμη νάσαι γερός και να γίνεις πιο σπουδαίος απ’ ότι ονειρεύεσαι !