27 Ιαν 2009

ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ COSMOS -ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΜΠΑΤΑΚΟΣ

TO ΠΟΥΜΑ…

…ΠΟΥ ΛΥΝΕΙ SUDOKU !



Click to play sabatakos
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook



Πέντε χρόνων στην πυλωτή της πολυκατοικίας και με στρωμένα χαλάκια για να μην χτυπάει , ο Γιώργος προσπαθούσε να αποκρούσει τα σουτ του μπαμπά του. Φέτος αποφάσισε να έρχεται από το Κερατσίνι και να προπονείται στο Cosmos Club υπό τις οδηγίες του Παναγιώτη Αγριόγιαννη.

Γεννημένος τον Σεπτέμβρη του ’98 , ψηλός (1.53μ) , με πολύ καλή σωματοδομή είναι ιδανική περίπτωση για τερματοφύλακας.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που αμέσως έγινε βασικός στην ομάδα της Ακαδημίας και έχει συμβάλλει τα μέγιστα πορεία της στο τουρνουά ΜΠΟΥΡΛΗΣ.



1. Γιώργο πως αποφάσισες να γίνεις τερματοφύλακας?

Γιατί διάλεξες το Cosmos Club ?


Στα πέντε μου , ο μπαμπάς μου έφτιαξε ένα τέρμα και παίζαμε. Από τότε μου άρεσε να κάνω τον τερματοφύλακα και έτσι αργότερα γράφτηκα στον Άρη Αμφιάλης. Στο Cosmos Club ήρθα όταν έφυγε ο προπονητής μου , ο κος Συρίγος. Μάθαμε ότι το Cosmos είχε προπονητή για τερματοφύλακες και έτσι ήρθαμε.

2. Είσαι ευχαριστημένος ?

Πολύ! Είναι όλα καλά οργανωμένα και έχουμε καλούς προπονητές και στην ομάδα και τον κύριο Παναγιώτη για την ξεχωριστή προπόνηση σαν τερματοφύλακες.

3. Με το καλημέρα έγινες βασικός τερματοφύλακας της

Ακαδημίας. Πες μου την γνώμη σου για την ομάδα

και τους συμπαίκτες σου…

Είμαστε πολύ καλή ομάδα . Όλα τα παιδιά είναι «παιχτούρες» και βοηθάνε πολύ και μένα , ιδίως τα παιδιά που κρατάνε πολύ καλά στην άμυνα.

4. Οι τερματοφύλακες κάνετε ξεχωριστή προπόνηση.

Εσένα σ’ έχει βοηθήσει αυτό ? Τι σας διδάσκει ο

κος Παναγιώτης ?

Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ ο κύριος Παναγιώτης. Μας διδάσκει πώς να πέφτουμε , τι θέση να παίρνουμε στο τέρμα , να πιάνουμε σταθερά την μπάλα , να είμαστε συνεχώς σε κίνηση και να κάνουμε σωστές εξόδους φωνάζοντας: «τέρμααα»!

5. Τι άλλα ενδιαφέροντα έχεις ?


Μ’ αρέσουν τα μαθηματικά και η φυσική ,τα παζλ , τα sudoku και να παίζω επιτραπέζια παιχνίδια με τους γονείς μου.

6. Σ’ αρέσει η μουσική ? Τι ακούς ?

Ναι η μουσική μ’ αρέσει. Ακούω όλα τα είδη εκτός από κλασσική μουσική και δημοτικά.

7. Ποιόν τερματοφύλακα θεωρείς τον καλύτερο στον

κόσμο ?


Πιστεύω πως ο καλύτερος είναι ο Βαν ντε Σαρ.

8. Σε ποιόν αγώνα μέχρι σήμερα σε δυσκόλεψαν οι

αντίπαλοι επιθετικοί ? Από τα 12 γκολ που έχεις

δεχτεί θυμάσαι κάποιο που είχες ευθύνη ?


Renti Soccer και Φοίβος είχαν καλούς επιθετικούς και με δυσκόλεψαν περισσότερο. Τώρα για τα γκολ που έχω δεχτεί…ναι ήταν ένα με τα Σούρμενα που πετάχτηκα αριστερά να την πιάσω και μου έφυγε μέσα απ’ τα χέρια.

9. Αλήθεια πως νιώθεις όταν η μπάλα παίζεται κοντά

στο τέρμα σου η όταν κάποιο σουτ έρχεται προς

την εστία σου ?


Πεισμώνω και λέω: «δεν θα φάω γκολ». Και όταν μου σουτάρουν κοιτάω να πεταχτώ σωστά και να την πιάσω. Πάντως έχω το άγχος μου.

10. Υπάρχει κάτι που θέλεις να πεις αλλά δεν σου

έδωσα την ευκαιρία με τις ερωτήσεις μου ?


Θα ήθελα να πω ότι είμαι πολύ τυχερός που έχω τόσο καλούς προπονητές και τόσο καλούς συμπαίχτες.

Εγώ προσπαθώ να βοηθήσω όσο μπορώ και πιστεύω πως όλοι μαζί θα πετύχουμε πολλά!


Πως είπατε ? Εγώ πάντως δεν έχω δει πολλούς από τους «φτασμένους» γκολκήπερ να έχουν τόσο οργανωμένη σκέψη και να είναι τόσο ουσιαστικοί στα λεγόμενά τους.

Όσο για τον χαρακτηρισμό ΠΟΥΜΑ δεν δυσκολεύτηκα καθόλου γιατί έχω δει τον Γιώργο να παίζει. Αυτό που έμαθα με την συνέντευξη είναι ότι υπάρχουν πούμα που τους αρέσουν τα μαθηματικά και λύνουν και sudoku !!



Γιώργο σου ευχόμαστε να αποκρούσεις όλες τις δυσκολίες της ζωής και να να κερδίσεις όλες τις χαρές της !