14 Ιαν 2009

ΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥ COSMOS : ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΖΑΦΕΙΡΑΤΟΣ






TO TANK ΠOY ΧΑΙΡΕΤΗΣΕ Ο ΖΙΝΤΑΝ!!

Ο Γρηγόρης πάντα μου έδινε την εντύπωση παιδιού πιο ώριμου απ’ την ηλικία του (είναι γεννημένος τον Απρίλη του 1997).

Σοβαρός , μυαλωμένος , “λίγα λόγια και καλά” .

Το βγάζει και στο γήπεδο αυτό. Ήρεμη δύναμη, βλέπει κενό χώρο και διαβάζει τις φάσεις , είναι απ’ τα λίγα παιδιά που έχουν μακρινή μπαλιά.

Όσο για τα πόδια του , καταπέλτες με σκόπευτρο. Μπορεί να παίξει σ’ όλες τις θέσεις στον άξονα και φέτος είναι το βασικό αμυντικό χαφ της ομάδας.

Είναι ένα από τα έξι παιδιά του Cosmos που στις 23 Μαϊου 2006 αξιώθηκαν να βραβευθούν από τον μεγάλο Ζιντάν και τον Θοδωρή Ζαγοράκη στο τουρνουά Champions Challenge στο Καλλιμάρμαρο…

    -Γρηγόρη τι θυμάσαι από εκείνη τη μέρα?

    Πως αισθάνεται ένα παιδί που παίζει μπάλα όταν στα 9 του χρόνια βραβεύεται από τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή του κόσμου και τον αρχηγό της πρωταθλήτριας Ευρώπης ?

    Στη διάρκεια του τουρνουά είχα μεγάλη αγωνία, όπως και οι συμπαίκτες μου. Δεν το περίμενα ποτέ ότι θα έπιανα το χέρι του Ζιντάν και του Ζαγοράκη! Νόμιζα ότι θα τους βλέπαμε απλά σε κάποια γιγαντοοθόνη , αλλά το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Ήταν μια στιγμή που δεν θα την ξεχάσω ποτέ μου!!

    -Φέτος για τα παιδιά του ’97 είναι πρώτη χρονιά σε 11 Χ 11 . Βλέπεις διαφορές ?

    Δεν βλέπω ιδιαίτερες διαφορές , αλλά σίγουρα οι χώροι είναι μεγαλύτεροι και η κούραση επίσης.

    -Η ομάδα είναι στη μέση της βαθμολογίας στο Μπουρλής. Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης στον Β΄ γύρο και πως βλέπεις την συνέχεια?

    Νομίζω πως πρέπει να δώσουμε μεγαλύτερη προσοχή στην προπόνηση και σ’ αυτά που μας λέει ο κύριος Γιάννης. Αν συνεργαστούμε όλοι σωστά θα υπάρξει βελτίωση και μπορούμε να μπούμε στην τετράδα, αν και έχουμε χάσει “έδαφος”. Αν το πετύχουμε μετά βλέπουμε…

    -Πώς είναι το κλίμα μεταξύ των παιδιών στην ομάδα?

    Το κλίμα είναι πολύ φιλικό ανάμεσα στα παιδιά. Είμαστε δεμένοι και γι’ αυτό νομίζω ότι μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα μαζί.

    -Ο αδελφός σου παίζει στην ομάδα των παίδων. Τον παρακολουθείς? Καλή η ομάδα τους ?

    Πηγαίνω συχνά στους αγώνες του αδελφού μου και νομίζω ότι έχουν αρκετά καλή ομάδα. Ιδιαίτερα καλή είναι η αμυντική τους λειτουργία.

    -Προσωπικά θαυμάζω τον τρόπο που σουτάρεις (και με τα δύο πόδια). Θα μου πεις το μυστικό ?

    Δεν υπάρχει μυστικό. Απλά πρέπει να υπολογίσεις πως θα σουτάρεις και με πόση δύναμη ανάλογα με τη θέση που βρίσκεσαι.

    -Εκτός από το ποδόσφαιρο τι άλλο σε ενδιαφέρει ?

    Το ποδόσφαιρο είναι το πιο σημαντικό για μένα μετά τα μαθήματα. Μου αρέσει πάντως να παίζω και ηλεκτρονικά παιχνίδια και βέβαια να βρίσκομαι με τους φίλους μου.

    -Ξέρω ότι είσαι “κανόνι” και στο σχολείο. Έχεις κάποια σχέδια για το μέλλον σου ?

    Κάνω πολλά σχέδια , αλλά δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω επαγγελματικά. Προς το παρόν “μπάλα – τσάντα και κορίτσια”.

    -Το 2009 μπήκε στην τρίτη βδομάδα του. Ποια είναι η ευχή σου για αυτή την χρονιά?

    Εύχομαι σ’ όλους τους ανθρώπους να είναι καλή η χρονιά και στους συμπαίκτες και φίλους μου να είναι καλά και να έχουμε πολλές επιτυχίες στα δίχτυα και τα κορίτσια!!

    Και αν περιμένετε να κλείσω με σχόλια και ευχές , εγώ προτιμώ να σιωπήσω .

    Απλά υποκλίνομαι και απλώνω το χέρι μου…